sobota, 14 kwietnia 2018

„Piekielna miłość” – K.N. Haner


Piekielna miłość to książka, którą musisz przeczytać. To namiętność, która nigdy nie wygasa,

mafia, z której nigdy się nie odchodzi, a także ludzie, którzy nigdy nie wybaczają. To

niespodziewane zwroty akcji i przeszłość, z którą trzeba się rozliczyć. Gorąco polecam!

Żaneta Domurad, milionyksiazek.blogspot.com


Dobrze już znana autorka literatury kobiecej na naszym rynku. Spod jej pióra wyszła już seria o muzykach, wyszła także mafijna trylogia, a teraz także drugi tom kolejnych przygód z przestępczego światka. Kto przeczytał „Zakazany układ” wie, że nie trzeba zachęty do sięgnięcia po tom drugi.


PIEMIL_okladka_podgladZakończenie bestsellerowej serii Królowej dramatów!

Nicole: Czasami jedna chwila już na zawsze odmienia nasze życie. Kto powiedział jednak, że powinniśmy poddawać się temu, co przyniósł nam los? Dlaczego nie możemy się zbuntować, powiedzieć dość i zrobić wszystko po swojemu? Może dlatego, że nie mamy na to sił?

Wydarzenia ostatnich tygodni sprawiły, że nie poznaję samej siebie. W lustrze widzę zupełnie obcą kobietę. Jedynie czego pragnę, to zapomnieć o tym, co mnie spotkało. Niestety każdy dzień przypomina mi, że tak naprawdę nic nie znaczę. Nie mam nic. Nie mam serca. Duszy. Przyszłości. Teraz jestem przecież po prostu zwykłą dziwką.

Marcus: Dojdę do samych bram piekieł, by ją odnaleźć, i wyrwę ją ze szponów tego, który chce nas zniszczyć. Poświęcę wszystko, co mam. Oddam duszę, która znowu żyje właśnie dzięki niej.

Zmieniłem się. Kiedyś wszystko, co robiłem, robiłem ze złości i poczucia niesprawiedliwości. Żyłem nienawiścią, pragnąłem zemsty na tych, którzy tak naprawdę nie powinni mnie obchodzić. Dobiłem do dna, a wtedy poznałem Nicole i to ona sprawiła, że zacząłem piąć się w kierunku światła. Teraz robię wszystko z miłości do tej jedynej. Nicole to moja miłość. Piekielna miłość.

Zakazany układ złamał Ci serce? Przygotuj się na Piekielną miłość!



Premiera już 23 maja 2018r. Zatem jest na co czekać.


Piekielna miłość brutalnie wrzuci Was w świat, w którym toczy się nieustanna walka nie tylko

o lepsze życie i ukochaną osobę, ale także o samego siebie. To mafijny świat, a w nim może się

zdarzyć absolutnie wszystko. Ta książka jest połączeniem przemocy z erotyką – mieszanka

zupełnie obezwładniająca.

Martyna Piętka, fantastyczny-swiat-ksiazeek.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz