sobota, 9 lutego 2019

„Addicted. Podwójna pokusa” – Krista & Becca Ritchie


… człowiek jest tym, co ukrywa….

Byłam ogromnie ciekawa, co dalej będzie działo się z Lily i Lorenem. Jak poradzą sobie po rozłoce, gdzie każdy musi sam stawić czoła swoim demonom. Ponownie także powieść mile mnie zaskoczyła swoją obszernością i grzeszną okładką wskazującą na kolejny erotyk na naszym rynku wydawniczym. Nic bardziej mylnego.

Loren wychodzi z odwyku, niemal jak nowonarodzony. Lily w tym czasie jakoś radziła sobie ze swoim uzależnieniem. Już nie muszą ukrywać swojego związku – po prostu są razem i razem stawiają czoła kolejnym problemom. Te niestety nie chcą ich opuszczać. Tym razem poprzez anonimowego szantażystę, który chce ujawnić sekret Lily. Prawda, która zniszczyć może wszystko, co dotąd bohaterka budowała. Czy uda im się przezwyciężyć przeciwności losu i odnaleźć ze sobą prawdziwe wyzwolenie?

Podsumowując: Pamiętam swoje emocje po przeczytaniu pierwszego tomu. Spodziewałam się lekkiej lektury, romansu erotycznego – czegoś, co przeczytam i zapomnę. I jakże mile mnie zaskoczono, gdy powieść okazała się znacznie głębsza. To właśnie sprawiło, że chciałam i sięgnęłam po tom drugi. Tu również skupiłam się na problemie Lily. Jej świat nadal się mocno chwieje, a kolejne kłamstwa jedynie przysparzają jej problemów. W dodatku pojawienie się na nowo Lo pogłębia jej zły stan, wprowadza na nowo chaos w jej życie. Jednak tak naprawdę powieść jest o radzeniu sobie z nałogami, własnymi demonami, o wsparciu i ogromnej miłości, oddaniu. Czy polecam? Oczywiście. Emocji tutaj jest sporo, a i czas spędzony z lekturą powinien należeć do przyjemności. Dla mnie był, choć czasem czułam znużenie już całą tą erotyką, jednak rozumiem, że jest ona konieczna.

Ocena końcowa: 6/10.


Tytuł: Addicted. Podwójna pokusa

Autor: Krista Ritchie, Becca Ritchie

Wydawca: Wydawnictwo W.A.B.

Premiera: 2019-01-30

Ilość stron: 560

Cykl: Addicted

Tom: 2


… nic nie ciąży tak, jak sekret …

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz