środa, 29 kwietnia 2015

“Zagraj ze mną”–Kristen Proby

 

Ostatnimi czasy do moich rączek trafiały albo literatura dla młodych dorosłych, albo powieści autorskie jeszcze nie publikowane, dostępne w Internecie (chomikuj, wattpad). Kiedy zatem tuż przed moim noskiem pojawiła się powieść skierowana do dorosłego czytelnika, w dodatku romans z erotyką – wiedziałam, że będzie to miła odskocznia. I tak faktycznie było :)

Jest to trzeci tom z serii Ze mną, choć dotąd przeczytałam tylko drugi. Pierwszy odłożyłam prawie na początku. Na szczęście każdy tom jest o zupełnie innych bohaterach, choć łączą się ze sobą postaciami w tle. Wszak cała seria dotyczy grupy jednej rodziny i ich przyjaciół. Tym razem spotkałam Willa, cudnego, dużego futbolistę oraz Meg – pielęgniarkę, rockmenkę. Ich relacje od samego początku były napięte, iskrzące i wiadome było, że i tak wylądują w łóżku. Ten męski, popularny człowiek okazał się ciepłym, romantycznym typem, który uwielbiał się przytulać i w ogóle wszystko robić “na słodko”. Nie rozumiałam za bardzo Megan. Autorka przedstawiła ją jako kobietę po przejściach, z problemami do mężczyzn. Przewijała się jakaś historia ze zdradą nijakiego Leo, wykorzystującą matką (która nawet nie zasługiwała na takie miano). Nie za bardzo rozumiałam jednak, gdzie jest jej problem. Dla mnie było to wyolbrzymione za bardzo. Rozumiem problem z zaufaniem komukolwiek, ale… Megan bała się miłości, bo wszyscy ją opuszczają. Tylko, że w dalszej części powieści dowiadujemy się, że w sumie to nikt jej nie opuścił, a straciła kontakt z ważną sobie osobą przez zwykłą dumę i nieporozumienie. Jak wspomniałam – za bardzo rozdmuchane problemy.

Podsumowując – powieść zdecydowanie należąca do umilaczy wieczorów, natomiast nie jest wysokich lotów. Wciąga, ale równie szybko się o niej zapomina i idzie dalej. Spełnia swoje zadanie – relaksuje, umila czas z nią spędzony. Ot, zwykłe poczytadło. Sielankowa i przesłodka. Problemy bohaterów za bardzo rozdmuchane, nie do końca dopracowane. Podczas czytania omijałam już kolejne sceny erotyczne, chcąc poznać dalsze przygody bohaterów, ich relacje. Nie jest to pozycja rozczarowująca, ale też nie powalająca. Ot, przeczytać, odłożyć, iść dalej. Przeciętny romans, dobrze opisana erotyka, sztuczność problemów bohaterów.

Ocena końcowa: 5/10.

 

Tytuł: Zagraj ze mną

Autor: Kristen Proby

Wydawca: Wydawnictwo Amber

Premiera: 2015-01-15

Ilość stron: 296

Seria: Ze mną

Tom: 3

 

Wyzwanie czytelnicze: 33/2015.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz