czwartek, 10 lipca 2014

Samantha Young - "Sztuka uwodzenia"

To już moje trzecie spotkanie z twórczością autorki. I niesamowicie wyczekiwana pozycja. Utrzymana w tej samej tonacji kolorystycznej oprawy. Twardej przede wszystkim. Ma coś w sobie intrygującego. Już samo patrzenie na nią sprawia, że ma się ochotę sięgnąć do środka i dać się pochłonąć. I tytuł także jest znaczący - idealnie dopasowany do treści. 

Tym razem spotykamy nieśmiałą Olivię oraz cudownego Nate'a. Prawdę powiedziawszy chciałam właśnie o nim czytać. Ale sporo siebie odnalazłam właśnie w głównej bohaterce. Dałam się uwieźć ich historii. Z zaskoczeniem patrzyłam na piętrzące się problemy, na zmianę relacji przyjaciół. Plusem zdecydowanie jest poznawanie losów pozostałych bohaterów - dzięki temu wiedziałam, co słychać dalej u Jo, Cam'a, Joss i Braden'a.... oraz innych bohaterów. Śledziłam z zapartym tchem zacieśniające się relacje przyjaciół i po trochu zazdrościłam im tego. Faktu, jak bardzo są ze sobą związani. 

Jednakże, pomimo tak doskonałych recenzji, dla mnie trzeci tom był gorszy od poprzedników. Muszę przyznać, że choć czytało się świetnie, a książka jest rewelacyjna - losy Olivii i Nate'a nie uwiodły mnie tak, jak losy bohaterów z poprzednich tomów. Być może dlatego, że Olivia musiała jedynie pozbyć się swej nieśmiałości i odkryć w sobie kobiecość. Natomiast Jo i Joss musiały przejść znacznie więcej i zwalczyć w sobie o wiele więcej własnych demonów. W porównaniu z ich losami, Olivia wypada naprawdę słabo. Co nie zmienia faktu, że książka ląduje na półce moich ukochanych, do których będę często wracać. Uwielbiam tą serię i już nie mogę się doczekać kolejnego tomu. Czy będzie znacznie lepszy, czy na takim samym poziomie - zobaczymy. 

Zaskakująca. Intrygująca. Z dobrą erotyką i romansem. Książka o pobudzaniu wiary we własne siły i walki z własną nieśmiałością. A także pozycja o prawdziwej sile przyjaźni i miłości. Uwodzi już od samej okładki, a potem już nie puszcza czytelnika do ostatniej strony. Wspaniała. Idealna pozycja, by spędzić z nią dzień, a potem wracać do niej ciągle. Rewelacja. Polecam.







Tytuł: Sztuka uwodzenia

Autor: Samantha Young

Wydawca: Burda Publishing Polska

Premiera: 2014-06-18

Ilość stron: 415






- "Naprawdę ważne jest tylko to, co ty sama myślisz o sobie i za kogo się uważasz."



- "Jeśli nie możesz powiedzieć nic miłego, powiedz coś zapadającego w pamięć."



- "Rozbieranie szczęścia na czynniki pierwsze niszczy je."







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz