niedziela, 22 czerwca 2014

Lisa Renee Jones - "Mroczne pragnienia"

Po przeczytaniu pierwszego tomu nie potrafiłam zbyt długo czekać na drugi. Zakończony był tak, że nie można po prostu nie sięgnąć po kolejny tom. I tak oto spędziłam dzisiejszy cały dzień z Chrisem, Markiem, Sarą i tajemnicza Rebeką. Efekt? Chcę kolejny tom i to natychmiast! Ale po kolei...

Sprawy się komplikują. Wciąż nie wiadomo, kto jest kim. Sara plącze się pomiędzy bohaterami nie wiedząc do końca, kto chce faktycznie ją chronić, a kto jedynie próbuję ją przelecieć i manipulować. Mogłabym użyć dosadniejszego słowa, jakie zresztą wielokrotnie były użyte w książce, ale obawiam się zgorszenia i cenzury :) Pojawiają się nowi bohaterowie, którzy znają Rebekę, a teraz interesują się Sarą. A ona sama próbuje odkryć nie tylko tajemnicę zniknięcia właścicielki pamiętników, ale także odkryć siebie samą, swoje miejsce na ziemi. Odrzuca nareszcie maskę uległej, nieśmiałej, szarej myszki na rzecz kobiety wiedzącej czego chce. Tak przynajmniej myśli. A czy tak jest naprawdę? Z pewnością można wywnioskować z kolejnych rozdziałów powieści. Dodatkowo poznajemy jej przeszłość. I w tym momencie chciałam skopać dupsko nie tylko jej ojcu i wybrankowi z jej przeszłości, ale także potrząsnąć porządnie samą Sarą. Mylić gwałt z uległością to już szczyt naiwności. 

Niektóre wątki zostają rozwiązane. Poznajemy prawdę o Rebece. Choć wciąż nie całą. Wiemy jednak, co jej się stało, a przynajmniej mniej więcej jaki to miało efekt końcowy. Szczegóły pewnie zostaną odkryte w następnym tomie. Komplikują się jednak sprawy z Elle, przyjaciółką Sary. Sprawy z Markiem i Chrisem także stają na ostrzu noża. A ostateczną decyzję musi podjąć nasza miotająca się bohaterka. I ta część zostaje urwana... celowy zabieg, by przymusić czytelnika do sięgnięcia po tom trzeci. Ja wiem, że będę na niego czekać z niecierpliwością. Muszę poznać ostateczną decyzję Sary. Odkryć kolejne tajemnice skrywane przez Chrisa i Marka. Co stanie się z klubem? I w co wplątała się Ella? 

Pierwszy tom był jedynie rozgrzewką. Ten doprowadzał do wrzenia. Równie tajemniczy. Bardziej zaskakujący. Rozwiązanie sprawy z Rebeką sprawiło, że ponownie przemyślałam moje odczucia wobec poszczególnych bohaterów. I z pewnością nie spodziewałam się takich obrotów sprawy. Pociągająca. Mroczna. Pełna napięcia i dobrego erotyzmu. Pierwszy tom polubiłam. Drugi tom pokochałam. Co mnie czeka po trzecim?




Tytuł: Mroczne pragnienia

Autor: Lisa Renee Jones

Wydawca: Pascal

Premiera: 2014-06-18

Ilość stron: 380

Seria: Inside Out

Tom: 2





Cytaty:

  • "Mówi, że miłość nie istnieje, że jest tylko pożądanie, które ma wiele odcieni."

  • "Sama czuję się bezpieczna. W samotności ból jest mniej intensywny."



1 komentarz:

  1. Nareszcie jest Twój blog! Jak to się stało, że dopiero dziś go odkryłam?
    Każdego dnia, gdy wchodzę na LC (choć ostatnio zdarza mi się rzadko) cieszę się, że Magda wskazała mi Ciebie jako inspirację. Pozdrawiam
    Angelika

    OdpowiedzUsuń