wtorek, 1 marca 2016

Podsumowanie miesiąca - LUTY

Jeden jednak z gorszych moich miesięcy ostatnimi czasy. Cóż to jest - cztery książki w przeciągu 29 dni. Aż wstyd się przyznać. A przecież na rynku nie brakuje przyjemnych nowości i nieco tych starszych. Jak widać, odeszłam chwilowo od świata Anity Blake, za to wróciłam do serii o Rudowłosej. Jedyną tutaj nowością jest tak przeze mnie wyczekiwana "Anatomia uległości". Wpisałam także w tabelę i do całego wyzwania czytelniczego pozycję czytaną na blogu, autorki znanej już nam chociażby z książki "Na szczycie", a która w najbliższych miesiącach wydaje również "Na szczycie 2" oraz "Sny Morfeusza", na które tak niecierpliwie czekam. Z autorką można również się spotkać na stronie Wattpad, gdzie publikuje dwie fantastyczne powieści. 

Nie ma co się rozpisywać, a trzeba się brać szybko za czytanie, by więcej nie ponosić takiego wstydu i nie mieć w podsumowaniu tak niewiele pozycji. Z drugiej strony każdy mój początek miesiąca wypada bardzo źle, a dopiero potem rozwijam swoje czytelnicze skrzydła.

A oto tabelaryczne podsumowanie miesiąca:


L U T Y
LP
TYTUŁ
AUTOR
TOM
DATA
LP
1.
Efekt Ericka
K.N.Haner (blog)
-
09/02/2016
8.
2.
Anatomia uległości
Augusta Dochner
-
14/02/2016
9.
3.
Rudowłosa
Jaye Wells
1
20/02/2016
10.
4.
Mag w czerni
Jaye Wells
2
21/02/2016
11.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz