czwartek, 31 marca 2016

"Tonąca w błękicie" - Magda Mila


Czasem boję się sięgać po pozycje, które są aż tak zachwalane. Dlaczego? Zawsze istnieje obawa, że się jednak rozczaruję. Przecież każdy ma inny gust, prawda? W dodatku widząc tak wysokie noty dla książki, spodziewam się rewelacji, fajerwerków, czasu wyciętego z życiorysu i po prostu powalenia mnie na łopatki. W dodatku czytając, że jest to rewelacyjny erotyk z akcją w Polsce - myślę sobie, że to wątpliwe. Jakoś nie sądziłam, że nasz kraj może być aż tak... pasjonujący?

Poznałam Lilkę. Kobietę po trzydziestce, z dwójką dorastających dzieci i ex mężem. Kobietę kochającą planować i chyba żyjącą stricte pod plan. No dobrze, ja też planuję w kalendarzu każdy dzień, ale nie potrafię trzymać się tego, jak bohaterka powieści. Kobietę postanawiającą po prostu zaszaleć. I tak oto poznajemy Tomasza. Tajemniczego mężczyznę, który był idealnym kandydatem na jedną noc, przygodny seks. A wszystkiemu winne randki w ciemno. Przez przypadek poznajemy także Piotra, który okazuje się niesamowicie pozytywnym i skorym do zabaw człowiekiem. I jak to w romansach bywa, obaj są nie tylko piękni, przystojni i bogaci, ale także odpowiednio wyposażeni. Sprawy jednak się komplikują. Coś, co miało być przygodą na jedną noc, nagle przedłuża się na znacznie więcej. Zakazane uczucia zaczynają się coraz częściej pojawiać. A na pozór zwykły układ, ewoluuje, załamując rzeczywistość bohaterów i znacznie mieszając w ich życiach. Nie mówiąc już o sprawie kryminalnej, pogróżkach, porwaniach i strzelaninach, w które zostają wplątani. Oczywiście, także przypadkiem. 

Podsumowując: Zniewoliła mnie. Uwiodła. Wciągnęła na tyle, że pracować nie mogłam, bo liczyła się kolejna strona. Nie potrafiłam się od niej oderwać i uwierzyłam, że jednak polskie realia także pasują do takich erotycznych książek. Nareszcie książka, w której ci strasznie bogaci i przystojni mężczyźni nie mają dwudziestu paru lat, a są znacznie starsi, wydawałoby się poważniejsi, doświadczeni. Chociaż w wielu przypadkach zachowywali się jednak mało dojrzale. Co nie zmienia faktu, że i tak lektura należy do bardzo przyjemnych, przystępnie podanych, z dobrze i barwnie opisanymi scenami erotycznymi. Zdecydowanie książka do polecenia dla dorosłego czytelnika. Czy będzie kolejny tom? Mam nadzieję, bo wiele wątków nie zostało jasno wyjaśnionych i liczę jednak na to, że Piotr wpadnie w sidła podobne, jak wpadł Tomasz. Polecam :) A już w kwietniu wersja papierowa w sprzedaży.

Ocena końcowa: 7/10.



Tytuł: Tonąca w błękicie

Autor: Magda Mila

Wydawca: Habanero

Premiera: 2016-03-07

Ilość stron: 321



Wyzwanie czytelnicze: 21/2016.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz