niedziela, 9 lutego 2014

Samantha Young - "Wszystkie odcienie pożądania"


Uwielbiam książki autorki. Ale tej książki po prostu nienawidzę. Dochodząc do dwusetnej strony już miałam opuchnięte oczy od łez, a obok leżały pozwijane chusteczki. Kolejne strony przyniosły lekkie rozluźnienie. Dzięki temu miałam chwilę wytchnienia. Ot, parę razy chlipnęłam i tyle. Jednak była to tylko cisza przed burzą. Następne strony sprawiły, że poczułam się niczym na kolejce górskiej. Leciałam prosto w dół z zapartym tchem. Szybko i coraz szybciej. Ryczałam. I nie byłam w stanie się oderwać, choć tylko w celu nabrania głębszego oddechu. A literki rozmazywały mi się coraz bardziej. Durne łzy. Kartkowałam książkę. Pochłaniałam każde zdanie. Klęłam sytuacje i bohaterów. I tak aż do samego końca. Czy po jej zakończeniu się uspokoiłam? Mowy nie ma. Nie byłam w stanie wyjść z tego świata. Siedziałam z książką przytuloną do piersi i chlipałam. Sądziłam, że pierwszy tom wywarł na mnie ogromne wrażenie. Ten zapowiadał się mniej skomplikowanie. Na luzie. Nic jednak bardziej mylnego. Zaskoczyła mnie. Pozytywnie rzecz jasna.

One Dublin Street to seria niesamowita. Dwa tomy za mną i chcę wciąż jeszcze, i jeszcze. Drugi tom okazał się niesamowity. Wciągający. ot, grzeszna lekturka na wieczór/noc. Jednak to nie tylko romans z erotyką w tle. To przede wszystkim relacje międzyludzkie, bohaterowie z licznymi problemami i próba otwarcia się na drugiego człowieka, burzenie wewnętrznych murów obronnych dla przeżycia chwil gorących i pełnych uniesień oraz odkrycia, czym jest prawdziwa przyjaźń i miłość. Tym razem poznajemy kobietę gotową poświęcić samą siebie dla rodzeństwa i jej wątpliwości pomiędzy budzącym się prawdziwym uczuciem oraz wygodnym życiem za pieniądze bogatych kochanków. Wstrząsająca. I przede wszystkim - niezapomniana.

Kolejna pozycja lądująca na półce ulubionych, do której często będę wracać. Gorąco polecam :)



Tytuł:               Wszystkie odcienie pożądania
Autor:              Samantha Young
Wydawca:      Burda Publishing Polska
Premiera:         2014-02-05
Ilość stron:      496


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz