sobota, 31 maja 2014

Megan Maxwell - "Proś mnie, o co chcesz. Dopóki jestem"


I znów choroba położyła mnie do łóżka. Co jest lepszego na drżące z zimna w gorączce ciało, jak grzeszny Eric? Wiedziałam, że spędzę z nim całkiem udany czas. I nie pomyliłam się. Choć na rynku istnieje wiele już erotyków i tematyka sama w sobie już mi się znudziła - ta książka, a raczej seria, przykuła moją uwagę. Nareszcie bohaterka z charakterkiem, a nie cicha myszka posłuszna na każde skinienie. No dobrze, Jud bywa niesamowicie impulsywna i wielokrotnie miałam ochotę nią ostro potrząsnąć, albo stuknąć bohaterów głowami, by wbić nieco rozumu. Co nie zmienia faktu, że aż miło patrzeć na to całe ich iskrzenie. Chociaż nie byłam pewna - po pierwszym tomie - do samego Eryc'a. Czy był on w pełni dominującym, czy jedynie chciał za takiego uchodzić i lubił swoje drobne perwersje? Z pewnością drugi tom wiele wyjaśnia.

I właśnie z takiej czystej ciekawości sięgnęłam po tom drugi "Dopóki jesteś". Czytałam z zapartym tchem. Z wypiekami na twarzy i uśmiechem w kąciku. A wszystko to w reakcji na kreatywność głównego bohatera. Kłopoty wciąż wiszą nad głowami bohaterów. Niektóre sprawy zostają rozwiązane. Inne jeszcze bardziej się komplikują. Pojawiają się także nowe osoby, które nieźle nam namieszają. Jud wpadnie w pułapkę wydawałoby się bez wyjścia. Jednak sama końcówka... płakałam, i rzucałam przekleństwami w stronę autorki. Jak można tak zakończyć? Tak się po prostu nie robi! Ja wiem, to sprawia, że czytelnik wyczekuje kolejnego tomu. Ale ja do cierpliwych nie należę. Ja chcę poznać ich dalsze losy i to już! 

Grzeszna i niezapomniana. Niesamowicie wciąga, choć nie należy do literatury wysokich lotów. Ale czyta się ją z przyjemnością i o to właśnie w tym wszystkim chodzi. Ma sprawiać przyjemność. Ma odprężać i zniewalać. A być może nawet dla niektórych będzie ona wręcz instruktarzem? Emocjonalna i pełna akcji - nie tylko łóżkowych. Ot, kobieca literatura, w którą Panowie zdecydowanie powinni zaopatrzyć swoje Damy.





Tytuł: Proś mnie, o co chcesz. Dopóki jestem.

Autor: Megan Maxwell

Wydawca: Amber

Premiera: 2014-04-15

Ilość stron: 288

Seria: Proś mnie, o co chcesz

Tom: 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz